Nieprawidłowy e-mail lub hasło
Pokaż wszystkie kategorieSzukaj Wyszukiwanie zaawansowane

Informacje

1. KOSZT WYSYŁKI

U nas obowiązuje jeden koszt wysyłki, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości, sprawdź szczegóły.

2. FORMY PŁATNOŚCI

Oferujemy zapłatę przelewem, za pobraniem, kartą kredytową, na raty lub gotówką, sprawdź szczegóły.

3. ZAKUPY NA RATY

Rozłóż płatność na dogodne raty, system kredytowy pozwala załatwić wszystkie formalności bez wychodzenia z domu.

4. UBEZPIECZENIE TOWARU

Ubezpiecz swoje urządzenie od pęknięcia wyświetlacza, uszkodzenia na skutek zwarcia, zalania, błędów obsługi czy kradzieży.

5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Szybka realizacja zamówień to nasza specjalność, przy każdym produkcie informujemy o jego dostępności oraz czasie realizacji zamówienia.

6. REALIZACJA GWARNACJI

Sprawdź procedury realizacji gwarancji zakupionych u nas produktów.

7. ZWROT TOWARU

Zapoznaj się z procedurami zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie.

8. KONTAKT

W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi Klienta.

REALIZACJA GWARNACJI

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie przyjmujemy do naprawy bez koneczności dostarczania jakichkolwiek dokumentów. Nie musisz szukać faktur czy kart gwarancyjnych, na podstawie numeru seryjnego ustalimy datę zakupu twojego urządzenia i dokonamy naprawy gwarancyjnej. Wadliwy produkt należy zgłaszać do naprawy bezpośrednio do naszego sklepu, załączając szczegółowy opis usterki oraz Państwa dane kontaktowe. Produkt należy dostarczyć do naszej siedziby (Łódź, Struga 7) osobiście lub wysyłkowo. Po zakończeniu naprawy towar jest odsyłany do Klienta, a w przypadku zgłoszenia osobistego infomrujemy SMSem o możliwości odbioru urządzenia. Klient razem z reklamowanym towarem otrzymuje dokumentację serwisową opisującą przeprowadzone czynności.


Punkt zgłoszeń serwisowych:
Deluxury.pl
Struga 7
90-420 Łódź