Nieprawidłowy e-mail lub hasło
Pokaż wszystkie kategorieSzukaj Wyszukiwanie zaawansowane

Informacje

1. KOSZT WYSYŁKI

U nas obowiązuje jeden koszt wysyłki, niezależnie od ilości zamówionych produktów i ich wartości, sprawdź szczegóły.

2. FORMY PŁATNOŚCI

Oferujemy zapłatę przelewem, za pobraniem, kartą kredytową, na raty lub gotówką, sprawdź szczegóły.

3. ZAKUPY NA RATY

Rozłóż płatność na dogodne raty, system kredytowy pozwala załatwić wszystkie formalności bez wychodzenia z domu.

4. UBEZPIECZENIE TOWARU

Ubezpiecz swoje urządzenie od pęknięcia wyświetlacza, uszkodzenia na skutek zwarcia, zalania, błędów obsługi czy kradzieży.

5. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

Szybka realizacja zamówień to nasza specjalność, przy każdym produkcie informujemy o jego dostępności oraz czasie realizacji zamówienia.

6. REALIZACJA GWARNACJI

Sprawdź procedury realizacji gwarancji zakupionych u nas produktów.

7. ZWROT TOWARU

Zapoznaj się z procedurami zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie.

8. KONTAKT

W razie pytań prosimy o kontakt z biurem obsługi Klienta.

Reklamacje

Bezproblemowa realizacja gwarancji

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie przyjmujemy do naprawy bez koneczności dostarczania jakichkolwiek dokumentów. Nie musisz szukać faktur czy kart gwarancyjnych, na podstawie numeru seryjnego ustalimy datę zakupu twojego urządzenia i dokonamy naprawy gwarancyjnej. Wadliwy produkt należy zgłaszać do naprawy bezpośrednio do naszego sklepu, załączając szczegółowy opis usterki oraz Państwa dane kontaktowe. Produkt należy dostarczyć do naszej siedziby (Łódź, Struga 7) osobiście lub wysyłkowo. Po zakończeniu naprawy towar jest odsyłany do Klienta, a w przypadku zgłoszenia osobistego infomrujemy SMSem o możliwości odbioru urządzenia. Klient razem z reklamowanym towarem otrzymuje dokumentację serwisową opisującą przeprowadzone czynności.

Adres do dostarczenia reklamowanego sprzętu:
Deluxury.pl
Struga 7
90-420 Łódź
Tel: 511511433


Zwroty

Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 r. poz. 827). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem lub wysłać je listem poleconym na adres siedziby naszej firmy.

Zwracany towar należy zwrócić w stanie niezmienionym. Klient ma prawo zapoznać się z towarem, jednak nie wykraczając poza granice zwykłego zarządu. Klient powinien zwrócić towar w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu producenta wraz z instrukcją obsługi oraz kartą gwarancyjną.

Koszty transportu w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy ponosi Klient.

Zwrot wpłaty następuje na konto bankowe Klienta po otrzymaniu zwracanego produktu przez Sklep w możliwie najkrótszym terminie, nie przekraczającym 14 dni roboczych (zazwyczaj jest to jeden dzień roboczy).

Uprawnienia określone w
ustawie z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta przysługują wyłącznie Klientom-Konsumentom dokonującym zakupu produktów za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość. W związku z powyższym towary zakupione przez Klientów-Przedsiębiorców (zakup na firmę) nie podlegają zwrotowi bez podania przyczyny.

Pobierz formularz zwrotu

 

Punkt zgłoszeń reklamacyjnych:

Deluxury.pl
Struga 7
90-420 Łódź