Asortyment Moje zakupy
  • SMARTFONY

  • TABLETY

  • SŁUCHAWKI

  • SMARTWATCHE

  • Menu

  • Reklamacje

    Polityka reklamacyjna

    Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby produkty znajdujące się w naszym asortymencie były najwyższej jakości. W przypadku otrzymania reklamacji staramy się, aby proces obsługi zgłoszenia był na możliwie najwyższym poziomie.

    Gwarancja

    Jest to zobowiązanie gwaranta, który samodzielnie określa swoje obowiązki wobec kupującego. Mogą one polegać na zwrocie zapłaconej ceny, wymianie rzeczy bądź jej naprawie oraz zapewnieniu innych usług. Gwarantem jest podmiot udzielający gwarancji, w szczególności producent. Jeżeli w gwarancji nie zastrzeżono inaczej, odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy oraz stwierdzone w czasie jej trwania. Wszystkie uprawnienia przysługujące Kupującemu oraz tryb ich realizacji określa karta gwarancyjna.

    Rękojmia

    Jest to ustawowa, obligatoryjna odpowiedzialność sprzedawcy względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne rzeczy sprzedanej. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi względem kupującego, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem 1 roku od daty sprzedaży. Aby kupujący mógł skorzystać z uprawnień z tytułu rękojmi, musi zbadać dostarczone mu rzeczy, zawiadomić sprzedawcę o wykrytych wadach i zgłosić swoje roszczenia. Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia. Rękojmia została uregulowana w art. 556–576 Kodeksu cywilnego.

    Jak zgłosić reklamację?

    Wadliwy produkt należy zgłaszać do naprawy bezpośrednio do naszego sklepu, załączając szczegółowy opis usterki oraz Państwa dane kontaktowe. Produkt należy dostarczyć do naszego serwisu (Łódź, Struga 7) osobiście lub wysyłkowo. Po zakończeniu naprawy towar jest odsyłany do Klienta, a w przypadku zgłoszenia osobistego informujemy SMSem o możliwości odbioru urządzenia. Podczas obsługi serwisowej mogą zostać przywrócone ustawienia fabryczne w urządzeniu, w związku z czym zalecamy wykonać kopię zapasową, przed wysłaniem produktu do naprawy. 


    Punkt zgłoszeń serwisowych:
    Deluxury.pl
    Struga 7
    90-420 Łódź
    tel: 666666950

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium