
Odstąpienie od umowy
Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Ustawowy termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni kalendarzowych od momentu, w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie rzeczy.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 38 ust. 3, ust. 5., ust. 6 oraz ust. 9 Ustawy o prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) Klientowi będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej ustawy w przypadku zakupu towarów:
- które są nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- które są dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych - dotyczy to przede wszystkim słuchawek dousznych, które wkłada się bezpośrednio do przewodu słuchowego, wydzielającego woskowinę i dlatego nie powinny być używane przez więcej niż jedną osobę;
- które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- które są nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi, albo programami komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Jeśli Klient rozważa dokonanie zwrotu Towaru, prosimy o niekonfigurowanie sprzętu, a także o zachowanie ostrożności przy rozpakowywaniu sprzętu, aby nie zniszczyć jego oryginalnego opakowania.
Ponadto produkty marki Dyson nie mogą zostać zarejestrowane przez Klienta przed dokonaniem zwrotu.
Jeśli badanie Towaru przez Klienta doprowadzi do zmniejszenia jego wartości ponad to, co jest normalną konsekwencją korzystania wyłącznie w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedawca uprawniony jest do stosownego obniżenia zwracanej kwoty płatności za Towar. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia Towaru w taki sposób, że nie jest możliwa jego sprzedaż na rzecz innego klienta, zwrot płatności za taki Towar nie należy się Klientowi.
Zwrot należności nastąpi bez zbędnej zwłoki, w ciągu maksymalnie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na rachunek z którego dokonano płatności. W przypadku braku możliwości takiego zwrotu pieniądze zostaną przelane na rachunek wskazany przez Klienta w oświadczeniu.
Sprzedawca może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub do momentu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania. Jeżeli Klient poda nieprawidłowy numer konta, termin na zwrot ulega przedłużeniu o czas niezbędny do ustalenia prawidłowego numeru rachunku.
Możliwość zwrotu towaru przysługuje tylko Konsumentom, którzy dokonali zakupu na odległość. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w związku z czym nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego na firmę.
Adres do zwrotu towaru:
Deluxury.pl
Struga 7
90-420 Łódź
tel: 666666950