RentPay
Co to jest DELUXURY Rent?
Jest to metoda płatności, dzięki której z użyciem narzędzia RentPay możesz płacić tylko za korzystanie.
Oznacza to, że nie spłacasz wartości sprzętu, a jedynie comiesięczne opłaty za bycie jego użytkownikiem. Zupełnie tak jak w przypadku subskrypcji Netlix czy Spotify!
Subskrypcja dla biznesu to regularne wymiany sprzętu (już co pół roku) i comiesięczne faktury VAT do wrzucenia w koszty prowadzenia działalności.
Przykładowe ceny subskrypcji
w ofercie na 12 miesięcy
Samsung Galaxy S24+ S926 5G
Dual Sim RAM 256GB - Cobalt Violet
od153 zł
netto / miesięcznie
Samsung Galaxy S24 Ultra S928 5G
Dual Sim 256GB Titanium Black
od178 zł
netto / miesięcznie
Samsung Galaxy S24 S921 5G
Dual Sim 128GB - Onyx Black
od117 zł
netto / miesięcznie
Jak sprawdzić czy produkt jest w subskrypcji?
Dlaczego subskrypcja jest dla Ciebie?
STAŁA NIEWIELKA OPŁATA MIESIĘCZNA
Płacisz tylko za korzystanie, nie wykładasz wysokich kwot jednorazowo
KRÓTKA UMOWA
Na 12 miesięcy, a wymienisz już po pół roku
SPRAWDZONY SPRZĘT
Korzystasz ze świetnych rozwiązań technologicznych o wysokim standardzie
PEŁNA OCHRONA
Sprzęt jest ubezpieczony i objęty pakietem serwisowym, który możesz dodatkowo rozszerzyć.
FAKTURA VAT
Co miesiąc otrzymujesz pełną fakturę VAT, którą księgujesz w koszty prowadzenia działalności.
Jak to działa?
Klknij w przycisk widoczny na karcie produktu zostaniesz przeniesiony do RentPay
Uzupełnij swoje dane w celu wygenerowania oferty
Podaj informacje niezbędne do przygotowania Umowy oraz wybierz metodę płatności kaucji
Zaakceptuj przygotowaną umowę i opłać kaucję wybranym sposobem. Gotowe!
Najczęściej zadawane pytania
ILE TRWA UMOWA WYNAJMU?
Umowa trwa 12 miesięcy, ale już po 6 możesz wymienić sprzęt na nowszy.
CZEGO POTRZEBUJĘ DO ZAWARCIA UMOWY?
Numeru NIP oraz dowodu osobistego przedstawiciela firmy.
DLACZEGO POBIERAMY KAUCJĘ I ILE WYNOSI?
Pobieramy kaucję w wysokości 10%. Jest to zabezpieczenie w przypadku zniszczenia urządzenia, którego nie obejmie pakiet ochronny bądź problemów ze zwrotem. Jest ona zwracana po pomyślnym zakończeniu umowy.
Jak zwrócić sprzęt?
Sprzęt należy odesłać do firmy WeSub, bądź dostarczyć w dowolny inny sposób do warszawskiego biura Spółki przy ulicy Adama Branickiego 15.
Co zawiera cena subskrypcji i czy sprzęt jest ubezpieczony?
Cena subskrypcji związana jest ze spadkiem wartości przedmiotu w czasie, kiedy jest użytkowany przez klienta. Oznacza to, że płacisz tylko za korzystanie, nie spłacasz wartości przedmiotu. W cenę wliczone jest ubezpieczenie oraz podstawowy pakiet ochronny.
Co jeżeli sprzęt zostanie skradziony, zagubiony bądź zniszczony?
Kradzież sprzętu należy jak najszybciej zgłosić na policję oraz do firmy WeSub S.A.. O każdym innym wydarzeniu również natychmiastowo należy poinformować WeSub, którego pracownicy pokierują dalszymi krokami.
Jakie są zakresy pakietów ochronnych?
W ramach podstawowego pakietu SafeUp dla telefonów, WeSub finansuje 70% kosztów wymiany ekranu. Oprócz tego pakiet zawiera gwarancję reakcji na zgłoszenie serwisowe do trzech dni roboczych, sprzęt zastępczy przy naprawie trwającej dłużej niż 10 dni roboczych, bezkosztową wymianę bądź naprawę sprzętu w przypadku wady fabrycznej oraz ubezpieczenie po zgłoszeniu kradzieży na policję. Rozszerzając pakiet do SafeUp+ klient otrzymuje dodatkowo przyśpieszony czas reakcji na zgłoszenie serwisowe do 24h, sprzęt zastępczy w przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dr, pomoc w przywróceniu urządzenia do stanu fabrycznego oraz finansowanie 80% kosztów wymiany plecków i wymianę baterii, jeżeli jej poziom spadnie poniżej 80%.
Skontaktuj się z nami
Masz pytania o usłudze lub chciałbyś uzyskać ofertę na osobę prywatną?
Dariusz Oleś
Sales Manager
Chcesz dowiedzieć się szczegółów?
Więcej informacji dostępnych pod linkiem: https://wesub.eu/pl/dokumenty.
Subskrypcja obsługiwana jest bezpośrednio przez firmę WeSub S.A.